Czosnkowo ::

czyli my od kuchni

Mój nowy ulubiony serial 1 kwietnia, 2009

Filed under: Mania — czosnkowo! @ 9:58

Mój nowy serial, który oglądam pasjami. Ewentualnie też ten: link.

O pewnym mieszkańcu Pałacu Kultury i Nauki, co jest sokołem wędrownym, oraz mieszkańcu Warszewa, co jest bocianem białym. Aktorzy czasem schodzą z planu, zmęczeni publicznością.

UPDATE: Jednak najlepsze są produkcje estońskie o zabarwieniu propolskim: mms://tv.eenet.ee/kotkas

 

4 Responses to “Mój nowy ulubiony serial”

  1. marysia Says:

    ja sie chyba stalam fanka serialu produkcji estonskiej:)

  2. Marianna Says:

    Ja tez jednak!

  3. Bronx Says:

    chyba za dużo jest już fanów produkci estońskiej: strona nie otwiera się, bo za dużo osób ją ogląda..

  4. ider Says:

    Nie no, bociany są supeerrr…


Dodaj komentarz